Skip to main content

Online marketing

Komu je kurz určen

Tento kurz online marketingu je určen všem studentům či pracovníkům marketingu, kteří by rádi zvýšli své kompetence v online prostředí.

V kurzu se postupně podíváme na základy a specifika PPC reklamy, ukážeme si, jak získat přirozenou návštěvnost na web z vyhledávání, vysvětlíme si význam získávání zpětných odkazů a ukážeme si konkrétní postupy. Podíváme se také na affiliate marketing a jeho roli v komunikačním mixu a nakonec se zaměříme na e-mail marketing na platformě MailChimp. V neposlední řadě si také řekneme, jaké metriky můžeme v online marketingu sledovat, abychom věděli, zda se nám vynaložené úsilí a prostředky vyplácí.

Autor kurzu

Course Staff Image #1

Ing. Jan Mareš, Ph.D.

Působí na Katedře podnikání Vysoké školy ekonomické v Praze. Specializuje se na výuku kurzů marketingové komunikace a prodeje pro start-upy v českém i anglickém jazyce a pomáhá začínajícím podnikatelům nastavit vhodnou komunikační strategii a získat jejich první zákazníky. V minulosti působil v digitální agentuře Adexpres, pracoval pro společnost Zoot a sám také několik let provozoval marketingovou a web designovou agenturu WhiteHat. Nyní se úspěšně věnuje svým vlastním webovým projektům (aktuálně např. rozjezdu magazínu 2FIT), kde se zaměřuje se především na SEO a obsahový marketing. Více o autorovi najdete na jeho osobním webu janmares.top

Enroll